Skulle det nu ske...
At der kom problemer med levering
Det er naturligvis beklageligt.
Vi gør altid vores bedste, men vi er menneske ligesom du - så nogle gange kan der ske en fejl, enten hos os eller hos fragtmanden.
Læs her, hvad du skal gøre, hvis uheldet nu har været ude:
Du har modtaget forkert vin
Hvis du har modtaget forkert vin, så beklager vi meget.
Det går hurtigt på lageret, og ind imellem sker der en pakkefejl. Sørg altid for, at skrive til os så snart, at du har konstateret at du har modtaget noget forkert vin.
Du skriver til os på ordre@slagelsevinkompagni.dk.
Medsend billeder af, hvad du har modtaget og skriv som minimum dit ordrenummer - så kan vi finde alle dine oplysninger, og vi kan hurtigere hjælpe dig videre, og få rettet op på fejlen.
Billederne bruges udelukkende som intern dokumentation.
Du har kun fået en delvis levering
Har du ikke fået hele din ordre?
Så skriv til os på ordre@slagelsevinkompagni.dk.
Medsend billeder af, hvad du har modtaget - både af selve flaskerne og kassen/kasserne det er modtaget i. Et billede af forsendelsesnummeret under stregkoden modtages også.
Skriv også dit ordrenummer, så vi kan finde alle dine oplysninger, og hurtigt hjælpe dig videre og rette op på fejlen.
Husk billederne bruges udelukkende som intern dokumentation.
Du har ikke modtaget din vin
Hvis du mod vores forventning ikke har modtaget din ordre rettidigt, så kontakt os på ordre@slagelsevinkompagni.dk.
Send os gerne en mail med dit ordrenummer. Så får vi undersøgt sagen nærmere, og kontaktet rette vedkommende, så vi kan undersøge, hvad der er gået galt.